linuxovy system pro sekretarku neni pod nosem

Zdenek Jedlicka jedlicka na kme.zcu.cz
Pondělí Červen 4 13:07:58 CEST 2001

> 1.

> No to je ale blbost ... Zkousel jste si wine ? Asi ne ...

Nez o necem zacnete rikat, ze je to blbost, tak se nejdrive snazte
informovat (napr. winehq.com). Opravdu mam rad lidi, kteri hned zacnou
pouzivat silna slova.

> wine potrebuje Vase MSwindows instalovane na HD a ty zadarmo NEJSOU ...
> S wine se bez MSwindows neobejdete ...

Tak tohle je opravdu ZKRESLUJICI INFORMACE. Mam wine, zadny MSWin nemam a
spousta veci se da rozchodit (napr. mi zcela bez problemu funguje Windows
Commander). 602Office jsem taky rozjel, ale mel jsem par problemu, tak
jsem toho pak nechal.

Napodobne !

S pozdravem

              Zdenek Jedlicka