linuxovy system pro sekretarku neni pod nosem

Pondělí Červen 4 13:35:33 CEST 2001

> spousta veci se da rozchodit (napr. mi zcela bez problemu funguje Windows
> Commander). 602Office jsem taky rozjel, ale mel jsem par problemu, tak

	Okeni manager je hezka vec, ale na rutinni praci (i pro sekretarku)
ponekud malo, nemyslite? Vyvoj Wine sleduji jiz nekolik let, jiz pred
skoro 4 lety se mi podarilo spustit AmiPro 3.1 (tehda to chtelo opravdu
hodne *.DLL z Win95), bylo to v dobe, kdy geometrie GUI pripravku stala
uplne za houby a kdy napr. tlacitko OK jste mel pomalu mimo
dialog...;-), pravda dneska je situace daleko lepsi a nez Wine samotne
je daleko prijemnejsi vyuziti jeho emulace u jinych veci...

	Bohuzel do dnesni doby bych si netroufl tento system nabidnout nekomu
jako alternativa pro sekretarku, at uz ve vlastni firme, kde by rezie
spojene s neustalym experimentovanim daleko prevysily usetrene finance
(sveho casu si cenim pomerne hodne), u zakazniku by mne asi oni
(zakaznici) roznesli na kopytech... - samozrejme, ze Linux a vysledky
ruznych projektu uspesne v praxi nasazujeme a to nejen v oblastni
Linuxu, nicmene nic se nema prehanet a lamat pres kolena... To uz se
radeji tesim na pouzitelne KOffice, OpenOffice, AbiWord apod.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno