SuSE nabo Red HAT

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Pondělí Červen 4 13:43:50 CEST 2001

On 1 Jun 01, at 18:37, Richard Jelinek wrote:

> Ja teda pouzivam SuSE 7.1. Ted se mne neptejte proc... :-)

Ne? A proc? Rika se poznej sveho nepritele. ;-)

> Linux proxima 2.4.0-64GB-SMP #1 SMP Mon Jan 22 16:44:21 GMT 2001 i686
> unknown
> Se stabilitou jadra na mojem pocitaci nemam zadne problemy, a to jej
> dru na SMP masince. On 2.4.0 na SuSE 7.1 - jak uz spravne podotkl pan
> Kerslager - je vlastne 2.4.0+ pricemz to + znamena holt patche, ktere

Preci jenom bych doporucil zkompilovat aktualni jadro, alespon
pokud pouzivate ReiserFS. Mne se ReiserFS na 2.4.0 (plus
neplus) ze SuSE 7.1 po par dnech provozu totalne zhroutil. :-( Ted
na 2.4.4 zatim ne, a jestli se to stane znovu, tak uz sem asi
nenapisu ani pismenko. Ani nikam jinam. ;-)

Mimochodem, bude cesky SuSE 7.2 opet obsahovat pocestujici
CDcko navic proti puvodnimu 7.2, anebo uz budou ty upravy a
cesky SO zahrnute do puvodni distribuce?

Vaclav Dvorak       (Vaclav.Dvorak na EuroMISE.cz)
EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)