Xfree 3.0.6 na Xserveru proti Xfree 4.0.3 na serveru

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červen 4 20:46:57 CEST 2001

Narazil jsem na problem, ktery se zda byt mimoradne zapeklity.

Upgradoval jsem server na Redhat 7.1 a tim padem lokalni Xserver na 4.0.3.

Na server se pripojuje stanice, ktera ma lokalni Xfree 3.0.6 a jednu z
aplikaci spousti ze serveru, protoze neni na jeji spusteni dostatecne
vykonna.

Na te stanici neni mozne psat v aplikaci bezici ze serveru pismenka ýáíé.
Vsechno osotatni fuguje, lokalni aplikace pisi cesky na 100% jak na
serveru tak na stanici. Stanice ma na 100% spravne locales i v te vzdalene
session. Upravy souboru v /usr/X11R6/lib/X11/locale popsane v Czech-HOWTO
se neprojevuji vubec nijak. (Ostatne jsou pro jine Xfree, ze).

Podle strace neni zadny problem s oteviranim nejakych souboru. Jenom
proste nejdou psat pismenka, ktera uz hodne davno psat sla.

diky za namety, me uz nejak dosly

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.