Problem s APACHE - chybova hlaska

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Červen 5 14:26:14 CEST 2001

On 04/06/2001, Pavel Kankovsky wrote:

> To znamena, ze prohlizec se zblaznil a misto "GET" rika "7d1642c204".

To neni tak jiste. Podobnou chybu kdysi zpusoboval csacek (ale je to uz
davno opravene). Podrobnosti jsem uz bohuzel zapomnel, ale nejak to
tusim souviselo s chunky v HTTP/1.1. Nerad bych ale mystifikoval, je to
uz opravdu docela dlouho a ja to po vyreseni pustil z hlavy...

Pokud tam mate csacek, zkuste upgradovat (www.csacek.org).

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka