Distribuce podle bezpecnosti?

Pondělí Červen 4 21:29:02 CEST 2001

On Mon, 4 Jun 2001, Vaclav Ovsik wrote:

> Mluvil jsem s clovekem, ktery se stara o servery a je odpovedny
> za jejich bezbecnost. Shledal, ze distribuce jako RedHat
> ci Debian jsou pro nej naprosto nepouzitelne, nebot
> vypousti opravy bezp. chyb (updaty) se znacnym zpozdenim.
> Pry: "Nemuzu cekat, az mi nekdo hackne server, zatimco
> treba RH vyda za ctrnact dni patch."

Tak tomu cloveku bych svoje pocitace nesveril. :)

> Viz. http://www.gnupg.org/
> Vysla oprava zavazne chyby v gnupg, 1.0.6 (2001-05-29).

Tohle neni moc dobry priklad, protoze tahle dira je opravdovy problem
jen za pomerne specifickych podminek. (Asi tak jako nesmirne zavazna chyba
ve formatu OpenPGP objevena slovutnymi kryptology ceske firmy ICZ. ;) )

>    a) EnGarde Secure Linux
> 	- asi nejaky bezpecny mensi Linux

Mam dojem, ze tohle je nejaky (snad castecne komercionalizovany)
klon Debianu.

>    b) ImmunixOS

Tohle je klon Red Hatu od Crispina Cowana a spol., ktery se predevsim
vyznacuje tim, ze je vsechno prelozeno se StackGuardem a podobnymi
legrackami.