hledani pocitace v siti

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Červen 4 21:53:06 CEST 2001

On Mon, 4 Jun 2001, Petr Šobáň wrote:

> [...]

A neslo by to zjistit v samba logu ? . Ja mam pro kazde PC log soubor
ve formatu log.pcname a v nem jsou zaznamy typu -

[2001/06/04 15:20:42, 1] smbd/service.c:make_connection(550)
  009 (195.13.10.153) connect to service UNAME as user UNAME (uid=766, gid=766) (pid 4039)

takze progrepovanim vsech log souboru na tu IP adresu bych ziskal jeho
netbios jmeno pod kterym se hlasi.