hledani pocitace v siti

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Pondělí Červen 4 20:49:22 CEST 2001

Petr (c)obáo wrote:

> Proe nic nemu3/4eš poslat? Napíšu poece místo slovní adresy tu eíselnou.

jestli to neni tim, ze jmena windblowsich pocitacu nemusi byt shodna s
domenovymi jmeny. kdyz jsem se s tim jednou hral, tak jsem dospel k
nazoru a presvedceni, ze spojeni s pocitacem "jmeno" je navazano tak, ze
vas klient vysle nejaky broadcast a zada vsechny pocitace, ktere si o
sobe mysli ze se jmenuji "jmeno", aby se mu ozvali. dospel sem k tomu
proto, ze jednou (kdyz byl mimo provoz lokalni dhcpserver a gateway),
jsme s kamosem (windoze, na stejnem segmentu) nastavili nahodne ip
adresy (kazdy fakt uplne jinou) a kupodivu smbcient -L //<jeho_winname>
fungoval v pohode (dokonce s hlaskou "got positive query response from
jeho.silena.ip...). tam se to shodovalo i s jeho puvodnim hostname, to
vsak v danych podminkach nebylo definovane.

taky jsem to zkousel a taky jsem na to neprisel. ale pod nazvem
xsmbrowser muzete stahnout frontend k temto programum, ktery zobrazuje
jmena vsech samb v okoli. takze by to mozne byt melo - snazte se dal.

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU