Problemy s 3COM 905C

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Úterý Červen 5 08:44:16 CEST 2001

> Osobne mam v posledni dobe pocit, ze nastaveni autodetekce je rozumne,
> protoze ty lepsi zarizeni se dokazou dohodnout.

  K tomu Vam napisu kus zpravy me debaty s uz nevim kym ;) v lkml ...

<snip>
This is a `transamit reclaim' error.  It is almost always
caused by this host being in half-duplex mode, and another
host on the network being in full-duplex mode.

It's a fairly common problem - I think I'll special-case
the error message...

Yu should check your network thoroughly, decide whether
you're supposed to be running half- or full-duplex.  Review
the vortex archives at http://www.scyld.com/mailman/listinfo/vortex

If that yields no joy, please send a report as described
in the final section of http://www.uow.edu.au/~andrewm/linux/vortex.txt
to vortex na scyld.com and we'll work on it.
<snip>

  Takze nastavit vasi sitovku muzete treba takhle ...

options 3c59x options=0x204    <- force full duplex mode + 100base-TX ...

possible media type settings
        0       10baseT
        1       10Mbs AUI
        2       undefined
        3       10base2 (BNC)
        4       100base-TX
        5       100base-FX
        6       MII (Media Independent Interface)
        7       Use default setting from EEPROM
        8       Autonegotiate
        9       External MII
        10      Use default setting from EEPROM

  512  (0x200)  Force full duplex mode.
  16   (0x10)   Bus-master enable bit (Old Vortex cards only)

  Ale bacha na to! Jakmile bude na druhe strane neco half-duplex tak to bude
teprve jizda, ... zkousel jsem si s tim hrat na intranetovem serveru a jakmile
byl full-duplex a bezdisky half-duplex tak ty bezdisky razem fungovali
rychlosti asi tak 1000x pomalejsi nez normalne a na konzoli bylo spoustuu logu.
Takze bych Vam doporucil nastavit vsechny sitovky na stejny mod (full|half)
duplex. Pokud totiz __vsechny__ vase zarizeni nejsou dostatecne chytra na
autonegotiating tak si to pro jistotu vsechno projdete.

Best regards,
  .R.V.

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta-at-ipex.cz>          -= Oo.oO =-