omezeni procesu

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Úterý Červen 5 13:54:54 CEST 2001

Nevi nekdo, jak nastavit, aby treba kazdy proces, bezici pod uzivatelem
apache mohl vyuzivat max treba 2% procesoru? Popripade to same pro pamet?
Zkousel jsem ruzna nastaveni v /etc/security/limits.conf, ale tam u procesu
nastavim treba celkem kolik max pameti, ale ne pro jednotlivy proces. Take s
omezenim casu procesoru je to slozite, lze tam nastavit maximalni delku
procesu (tusim v minutach), jenze kdyz se mi nekde vyskytne proces, co si
bere 100% procesoru a objevi se nekolikrat za hodinu, tak je stroj vlasne
temer nepouzitelnej. Snad tu nekoho neco napadne.

                    Pavel Rauš