Posunuti NTFS

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Středa Červen 6 14:04:33 CEST 2001

Milan Kerslager wrote:

> GNU Parted je program, který vám umožňuje vytvořit, smazat, změnit
> velikost, přesunout a kopírovat oddíly (partition) pevného disku.
> To je užitečné při vytváření místa pro nové operační systémy,
> reorganizaci disku a kopírování dat na nový pevný disk.

podle http://www.gnu.org/software/parted/#features se nezdá že by uměl
pracovat s NTFS ! Navíc moje osobní zkušenost s ním je děsná :O(( Po jeho
použití na pouhé smazání partititon jsem asi 14hod hledal diseditorem na
hdd začátky partititon abych je mohl obnovit. Problém byl v tom že ač LINUX
detekuje geometrii správně Parted se rozhodl že všechno bude jinak :O((

stefan