linuxovy system pro sekretarku neni pod nosem

Pavel Machek pavel na suse.cz
Úterý Červen 5 15:44:04 CEST 2001

Hi1

> Vyhodu wine vidim spise ve winelib - da se  snadno prekompilovat aplikace
> do linux/unixu..

Co takhle se zeptat software 602 jestli nechteji ten svuj balik
zkompilovat s winelib?
								Pavel
--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents at discuss na linmodems.org