linuxovy system pro sekretarku neni pod nosem

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Červen 4 12:54:05 CEST 2001

On Mon, Jun 04, 2001 at 01:35:33PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Okeni manager je hezka vec, ale na rutinni praci (i pro sekretarku)
> ponekud malo, nemyslite? Vyvoj Wine sleduji jiz nekolik let, jiz pred
> skoro 4 lety se mi podarilo spustit AmiPro 3.1 (tehda to chtelo opravdu
> hodne *.DLL z Win95), bylo to v dobe, kdy geometrie GUI pripravku stala
> uplne za houby a kdy napr. tlacitko OK jste mel pomalu mimo
> dialog...;-), pravda dneska je situace daleko lepsi a nez Wine samotne
> je daleko prijemnejsi vyuziti jeho emulace u jinych veci...

Vyhodu wine vidim spise ve winelib - da se  snadno prekompilovat aplikace
do linux/unixu..

Jinak jsou nektere aplikace, jako napriklad ruzne sbirky textu, ktere bez
wine nikdy pod linuxem nepojedou (teda dost pochybuju, ze by je mel nekdo
zajem do linuxu portovat). Cili budme radi, ze neco jako wine vubec
existuje...

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/