preklad na glibc-2.2 pro glibc-2.x

jakub urban buba na orlicko.cz
Středa Červen 6 20:39:04 CEST 2001

zdravim

archiv jsem prohledal, ale stale nevim zda jde a jak nasledujici,

je mozne na systemu s glibc-2.2 (RH 7.0) slinkovat program tak aby fungoval
i na glibc-2.1 a glibc-2.0?

zrejme budu potrebovat balicky compat-*, ty jsou ale IMHO jen pro RedHat

jak obecne linkeru rict aby vysledny program slinkoval proti knihovnam ktere
mu podstrcim ja, to se tyka hlavne problemu disketovych distribuci
(konktretne LRP), nechci static link, protoze to je pak moc velky

uz jsem toho zkousel dost, ale stale bezvysledne, tak to zkousim tady

ta moznot ze si nanistaluju nekolik ruznych verzi OS s ruznymi verzemi glibc
se mi moc nezamlouva

diky za pomoc jakub urban