Dial up - NO CARRIER

Jiri Kratochvil jkratochvil na fincommaterna.com
Čtvrtek Červen 7 09:51:01 CEST 2001

> Tak pres No CARIER jsem se uz prenes ted modem porad hlasi ze je
> obsazeno - BUSY at zkousim quick nebo volny, pak kdyz prebootuji do
> Woken tak se hned okamzite pripojim na jedno i druhe.

Zkuste si otevrit teminal z kppp a pripojit se rucne pomoci AT prikazu
zhruba nasledujici sekvenci:

<AT sekvence>
AT
ATDTcislo_vaseho_providera
<\AT sekvence>
a tady uz by mel vytacet.

vezmete si k ruce dokumentaci k vasemu modemu (resp. sadu podporovanych
AT prikazu) a v zavislosti na vracenych hlachkach obmnenujte/rozsirujte
sadu prikazu a "hrajte si" s tim dokud vam nerekne "CONNECTED"

nic vic vam asi neporadim

--
S Pozdravem
   Jiri Kratochvil

Fincom Materna Communications
e-mail: jiri.kratochvil na fincommaterna.com

mobil: +420 (605) 224 897
tel:   +420 (49)  55 00 157