linuxovy system pro sekretarku neni pod nosem

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Červen 7 06:45:22 CEST 2001

> "rucne", a
>
> Kdysi (dva roky tamu nazad) se seslo nekolik lidi, kteri se tocili kolem
> FSF.cz a Software602 s tim, ze S602 chteli vsechny svoje programy portovat
> pod Linux. Svuj port si predstavovali presne tak, jak popisujete,
> tedy ze vyuziji winelib.
> Z opacne strany zaznelo spousta duvodu, proc to NEDELAT,
> takze se lide od S602 rozloucili a od te doby mlci.
>
> Myslim, ze vic by mohl rict Mian Zamazal, ktery tam tehda byl.
>
> (Tuto informaci mam z druhe ruky, prave od pdm)
> --
> Oto 'tapik' Buchta , tapik na neo.cz

To je dost divne, proc ty duvody "NEDELAT". Jak jsem si vsimnul, obdobnym
zpusobem ma portovany pro linux fy. Corel svuj CorelPaint. Je sice pravda,
ze jsem tento CorelPaint na svem linuxu nikdy nezkousel, ale za to jsem
videl srovnavaci test s GIMPem a pro Corel to nevychazelo vubec spatne.
Rychlost srovnatelna, narocnost diky pouzitemu wine o neco vyssi. Nevidim
tedy duvod, by proc by stejna metoda nemohla byt uplatnena u baliku
Software602.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz