linuxovy system pro sekretarku neni pod nosem

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Červen 7 10:48:21 CEST 2001

On 07/06/2001, Josef Vogeltanz wrote:

> To je dost divne, proc ty duvody "NEDELAT". Jak jsem si vsimnul,
> obdobnym zpusobem ma portovany pro linux fy. Corel svuj CorelPaint. Je
> sice pravda, ze jsem tento CorelPaint na svem linuxu nikdy nezkousel,
> ale za to jsem videl srovnavaci test s GIMPem a pro Corel to
> nevychazelo vubec spatne. Rychlost srovnatelna, narocnost diky
> pouzitemu wine o neco vyssi. Nevidim tedy duvod, by proc by stejna
> metoda nemohla byt uplatnena u baliku Software602.

Nerad bych mlzil, ale mam pocit, ze kdyz jsem asi pred rokem PC Suite
instaloval znamym, pozadovalo to Internet Explorer. Tak mozna proto :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka