Zapis na HP SureStore DAT24e

David Lukaštík david.lukastik na svkuh.cz
Čtvrtek Červen 7 07:16:09 CEST 2001

Zdravim,

mam problem se zapisem dat na HP SureStore DAT24e.

Zkompiloval jsem modul st pro jadro 2.4.3. Insmod najde mechaniku bez
problemu, detekuje ji spravne. Stejne tak je bez problemove natazeni modulu
po restartu pocitace.

Prikaz mt funguje, ale provadi spravne jen nektere operace, jako erase,
rewind.
Jake parametry mam nastavit pro mt, k pasce, ktera je DDS3??

tar cvf /dev/st0 /users -- vypisuje chybovou hlasku, ze nemuze zapisovat na
pasku. "Write not multiple of tape block size.

Bohuzel jsem asi hledal spatne, ale nenasel jsem nikde jak nastavit v mt tuto
mechaniku. V manu mt jsou jen obecne veci.

Arkeia hlasi, ze nemuze zapsat label na pasku.

Muze byt chyba v modulu, nebo v konfiguraci.
Zatim jsem pasky rozbihal vzdy jen ve WinNT s ARCservem, ten bohuzel ve verzi
7 pro Linux, nechodi bud s jadrem 2.4 nebo s XFS. :o((

Netusite, kde by mohla byt chyba??
Dekuji za nakopnuti, kde hledat.

S pozdravem

David Lukastik