StarOffice a cesky tisk - navod (delsi)

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Červen 7 07:30:46 CEST 2001

> 1.Spustit "Konfiguraci tiskárny" (spadmin) a odebrat veškeré fonty v
> nabídce (s vyjimkou starbats a starmath) - není to bezpodmíneeni nutné,
> ale stejni nestojí za nic a hlavni netisknou a nezobrazují háekované a
> eárkované znaky.
>
> 2.Nalinkování afm souboru z adresáoe /usr/share/fonts/ISO8859-2/Type1/afm
> do adresáoe  /HOME/office52/share/xp3/fontmetrics/afm pomocí poíkazu
> ln -s /usr/share/fonts/ISO8859-2/Type1/afm/*.afm \
> /home/mizi/office52/share/xp3/fontmetrics/afm/
>
> 3.Nalinkování pfb souboru z adresáoe  /usr/share/fonts/ISO8859-2/Type1/ do
> [...]
A proc tak slozite, kdyz na vse staci pouzit jen nastroje spadmin. S bodem 1
souhlasim, nac neceske fonty, ktere nejdou tisknout s hacky a carkami.

Ale ostatni body lze v spadminu nahradit prikazy "Add font" a zvolit cestu k
ceskym ISO8859-2 fontum v systemu a potom v temze nastroji zvolit konverzi
afm. Uznavam ze sice na obrazovce nektere fonty (priklad Times New)
nevypadaji nic moc, ale v tisku to vypada celkem slusne (samozrejme
subjektivni dojem), SO5.2 prozenou tisk pres ghostscript. Pokud jsem vytiskl
jeden a tyz dokument v rozsahu na jednu A4 ve Wordu pod Windows a ve
StarOffice pod linuxem, alespon se me to tak jevilo.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz