StarOffice a cesky tisk - navod (delsi)

M. Foltyn mario na itnet.cz
Čtvrtek Červen 7 08:15:25 CEST 2001

priznam se, ze tu slozitou cestu jsem nezkousel. mam fonty od suse, ktere mi staci.
kazdopadne navod pana vogeltanze mi nefunguje. pri tomto postupu dostavam vzdy
hlasku "fonty nemohou byt konvertovany" nebo tak nejak, nemam to ted pred sebou.
tedy si dovolim pripojit otazku, proc so5.2 toto hlasi?

--
mf