Samba a konec linuxu

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Červen 7 09:56:53 CEST 2001

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek schrieb in Nachricht <3B1F1D46.51B14380 na fonet.cz>...

>Proc je pokusny pocitac, o kterem presne nevim co dela
>v sitovem prostredi, pripojen do ostre site?

Dobra otazka, ale vacsina malych az strednych firiem nema
prostriedky na pokusnu siet, v ktorej je zastupene vsetko, co sa
v ostrej sieti vyskytuje. A pokusna siet z jedneho Linuxu a jedneho
Win klienta v tomto pripade nepomoze. Samozrejme, ak vypadok
znamena priame financne straty, tak to nie je ziadnym
ospravedlnenim.

>Jako admin takoveho uzivatele odstrelim, protoze rozpad master
>browsingu (DNS je uplne o necem jinem;-))) v siti s desitkama
>pocitacu je vec, ktera muze byt i z financniho hlediska hodne draha...

Tak, tak. Na druhej strane by mozno bolo dobre, keby sa samba
v tomto pripade niekde spytala "are you sure?" alebo mala
aspon vyrazne upozornenie vo vzorovom configu (mozno uz
ma, vtedy nemala).

Ked som sa s tym hral ja, tak som ani v najmensom netusil,
ze sa nieco podobne moze stat, inak by som do toho nesiel.
V domneni, ze jedine, co povolujem je, aby moje subory videli
Win klienti (unixacky pohlad: tym predsa nemozem nic pokazit,
uz ste niekto videli, aby spustenie nfsd ovplyvnilo celu siet ? :-))
som zil az dovtedy, kym ma nadavajuci admin nevyviedol z omylu :-)

Zdravi
--
                                                 Stano