Samba a konec linuxu

Čtvrtek Červen 7 12:16:31 CEST 2001

> Dobra otazka, ale vacsina malych az strednych firiem nema
> prostriedky na pokusnu siet, v ktorej je zastupene vsetko, co sa

	Dobre, tak proc se nejprve radne pocitac nenakonfiguruje a pak se pusti
do 'ostre' site?

> Tak, tak. Na druhej strane by mozno bolo dobre, keby sa samba
> v tomto pripade niekde spytala "are you sure?" alebo mala

	Samba? Ta o tom nema paru, protoze na vine je nmb...

> Win klienti (unixacky pohlad: tym predsa nemozem nic pokazit,
> uz ste niekto videli, aby spustenie nfsd ovplyvnilo celu siet ? :-))
> som zil az dovtedy, kym ma nadavajuci admin nevyviedol z omylu :-)

	'-) svet windows je pln takovychto veci, staci se zeptat kolegu ohledne
toho vychvalovaneho ActiveDirectory (to je jeden z prikladu)...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno