linuxovy system pro sekretarku neni pod nosem

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Červen 7 09:36:14 CEST 2001

> Neco na zamysleni:
> Po cem sahnete radsi, po portu hry primo pod Linux
> nebo po Windowsi hre zkompilovane s Wine?

IMHO je to to same. (Jinym slovy winelib je platforma pro portovani
windowsich aplikaci pod unixy).

> Wine je totiz z pohledu zarytych odpurcu MS
> nejvetsim bojovnikem vboji Windows x Linux,
> ale na strane MS!!!
> Proc bych si jako firma porizovala Linux, kdyz stejne
> jsou vsechny aplikace psane nativne pro MS a pod Linuxem
> jenom "emulovane"?

To je ptakovina. Pouziti winelib je neco jineho, nez spoustet program
pod wine-m.

> Cilem celeho hnuti kolem Linuxu je presvedcit vsechny
> firmy na svete, ze Linux nahrazuje OS/2 v roli dualniho
> operacniho systemu, pro ktery je treba take vyvijet aplikace.

Co to ma s tim co spolecneho? Krome konkurence? ;-))
(Vzdycky jsem si myslel, ze vythodou OpenSource je to, ze mate vzdycky
vice moznosti a muzete si vybrat. winelib je jedna z moznosti...)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/