linuxovy system pro sekretarku neni pod nosem

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Pátek Červen 8 20:22:05 CEST 2001

> IMHO je to to same. (Jinym slovy winelib je platforma pro portovani
> windowsich aplikaci pod unixy).

No, ja ten srovnavaci test GIMP vs. PhotoPaint videl taky a PhotoPaint se
pry parkrat odporoucel s Woknousi hlaskou do vecnych lovist. Diky, ale o
toto nestojim.

> To je ptakovina. Pouziti winelib je neco jineho, nez spoustet program
> pod wine-m.

> Co to ma s tim co spolecneho? Krome konkurence? ;-))
> (Vzdycky jsem si myslel, ze vythodou OpenSource je to, ze mate vzdycky
> vice moznosti a muzete si vybrat. winelib je jedna z moznosti...)

Jo, ale StarOffice urcite winelib nepouziva :) a chodi. Photoshop a podobne
maji taky verzi pro Win a MacOS, proc by teda SW602 PCSuite nemohl mit verzi
pro Linux a pro Win. Pride mi to jako dost podobna situace (jestli se pletu,
tak mi zkuste vysvetlit proc)

z jineho mailu:
> Nerad bych mlzil, ale mam pocit, ze kdyz jsem asi pred rokem PC Suite
> instaloval znamym, pozadovalo to Internet Explorer. Tak mozna proto :)

To uz je IMHO minulost

s pozdravem
jarda