Samba a konec linuxu

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Čtvrtek Červen 7 11:58:47 CEST 2001

|Je to duvod k velkemu poprasku na firme a varovanim ohledne mista,
dutek
|atp. Jsem tedy donucen pouzivat slepe M$ produkty a chovat se jako
|poslusny debil. Nedostal jsem ani sanci chybu napravit.
|Timto se tedy loucim a snad nekdy, az... a nebo ...

Tak to mne teda smutne pobavilo ...
Jak je mozne ze ten NT-server to predal neautorizovanemu cemusi ...
to je teda fakt k popukani ... pro nas, ne pro M$ ...

- misto toho, aby dutku a ostatni dostal administrator M$-NT serveru
(jiste z toho vyvazl bez skrabnuti)
nebo pokud to NEJDE nastavit a je to vlastnost M$-NT,
tak ten, kdo tlaci takovy servero-sitovy povl do firmy ...
- misto toho aby administrator podekoval za novou zkusenost
(protoze odbornikem je ten,
 co ma vsechny Vase budouci chyby jiz za sebou ..)
- misto toho se ukaze na vinika - to ten osklivy linux ...
A asi mel ten kolega smulu, ze to nebylo v popisu jeho prace ...

Na druhe strane souhlasim s tim, ze pokud nekdo experimentuje
s necim co zrovna neni ve firme bezne, 20
mohl se s administratory domluvit ... i kdyz to je problem ...
ja sam jsem v kontaktu jen s administratory site,
ne s administratory NT serveru a jestli jsme jim nekdy zpusobili
podobne problemy nevim, protoze my se na jejich NT servery nehlasime.

PS: zazil jem podobnou silenou nepricetnost od spravy siti,
kdyz videli neznamy provoz mezi terminalem a serverem
a nemohli na ty konce udelat ani ping ...
server technologie je za stealth-firewallem
a na terminalu je kryptovani SKIP,
ktere odmita ostatni IP, krome definovanych.
A nejhorsi bylo jim to vysvetlit ... 3x ...
a pak prastil s telefonem se slovy:
"pak tu ma nekdo neco dohlizet,
kdyz si tam da kdekdo kdejake svinstvo ..."

ale to je problem komunikace ve firme ...
a taky odbornosti firemni IT, znaji jenom svoje M$ ...

radek.karaffa na ct.cz