Samba a konec linuxu

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Pondělí Červen 11 14:05:46 CEST 2001

radek.karaffa na ct.cz wrote:

> Tak to mne teda smutne pobavilo ...
> Jak je mozne ze ten NT-server to predal neautorizovanemu cemusi ...
> to je teda fakt k popukani ... pro nas, ne pro M$ ...

Kazdopadne by asi o takovych experimentech mel spravce site vedet, preci
jen je za bezchybny provoz site placeny a hlavne zodopovedny. Ale ja
osobne bych se tak nerozciloval. Kdyz jsem experimentoval se sambou a
tehdy jeste byla domena rizena NT serverem, udelal jsem asi 2 soubezne
master browsery na Linuxu, predpokladam, ze se z toho mohl NT server
take zblaznit. Trochu jsem se zamyslel az pri experimentech s wins
serverem.
A ze to NT server predal me neprekvapuje. Bude to nejspis finta primary
a backup DC. M$ asi nikdy nepredpokladal, ze by jejich uzasne
technologie mohl ovladat i nekdo jiny.

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net