MOXA Smartio C168H/PCI a jadro 2.4.5

Martin Horak horakm na mail.sce.cz
Čtvrtek Červen 7 14:43:46 CEST 2001

Preji pekny den.
Prosim Vas, podarilo se Vam nekomu rozchodit multiportovou kartu MOXA
Smartio C168H/PCI na jadre 2.4.x? Ja to zkousim na 2.4.5 a zatim
neuspesne.
Pouzivam driver mxser.o, dodavany s linuxovym jadrem. Pri zavedeni
modulu do jadra (modprobe mxser) to vypise spravne detekovanou kartu,
ale pri pouziti utility msdiag, dodavane s kartou to (chybne)
detekuje kartu CI-104J.
Pri pokusu o komunikaci s ttyMx at uz minicomem, nebo programem
msterm, dodavanym ke karte proces zatuhne se status kodem D -
uninterruptible sleep. Proces nelze nijak ukoncit, jen restartem
pocitace.
Pokusil jsem se i prelozit driver dodavany s kartou, ale compiler mi
vysypal spoustu chyb a varovani.
Jeste to zkusim na jadre 2.2.19.

Diky za kazdou radu.

Martin Horak