RE: rozdělení disku pro DOS/W3.11/W98/Linux

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Pondělí Červen 11 11:59:43 CEST 2001

> Dobry den,

> mila 486 uz
> PC133 256 MB, HD

> ----------
>
> nerad bych se mylil, ale podporuji 98-cky start z jine, nez z
> prvni primarni partition? Jeste jsem to netestoval, ale treba
> 95-tky tohle neumi.
>
> Takze: nepojedou Vam programy z DOS-u a Win3.11 pod Win98? Osobne
> nevidim prilis duvod, proc by jet nemely...
>
> Tak by se to rozdeleni disku znacne zjednodusilo:
> pulka (napr.) Windows, pulka Linux...

nedavno jsem instaloval 2x W98, jako bootmanager jsem pouzil www.xosl.org a
nastavil ho tak, ze z jednho systemu nebylo videt na disk druheho, to aby
syn nemohl mazat data na disku sveho otce :-)
Proste, po startu ma kazdy disk C:\ nic vic.