rozdělení disku pro DOS/W3.11/W98/Linux

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Červen 7 16:17:41 CEST 2001

Dobry den,

On Thu, Jun 07, 2001 at 02:38:12PM +0200, Stastny Otakar Ing. wrote:
> [...]
> Win 3.11 syst., pro starsi programy (FAT16)            0,5
> Win 3.11 data (FAT16)                                           0,5
> Win 98 syst., programy (FAT32)                             4
> Win 98 data (FAT32)                                              4
> Linux - system                                                       4
> Linux - swap prostor                                               0,5
> Linux - user (home)                                                5
> ---------------
> celkový prostor na disku GByte                             19,5 GByte

nerad bych se mylil, ale podporuji 98-cky start z jine, nez z
prvni primarni partition? Jeste jsem to netestoval, ale treba
95-tky tohle neumi.

Takze: nepojedou Vam programy z DOS-u a Win3.11 pod Win98? Osobne
nevidim prilis duvod, proc by jet nemely...

Tak by se to rozdeleni disku znacne zjednodusilo:
pulka (napr.) Windows, pulka Linux...

> Otakar Stastny
> stastny na scp.cz

Zdravi