rozdělení disku pro DOS/W3.11/W98/Linux

Petr Kania kania na suse.cz
Čtvrtek Červen 7 17:37:15 CEST 2001

On Thu 07.Jun v 16:17, Jan Marek wrote:
> Dobry den,

> nerad bych se mylil, ale podporuji 98-cky start z jine, nez z
> prvni primarni partition? Jeste jsem to netestoval, ale treba
> 95-tky tohle neumi.
zkousel jsem to s 98 - mam je v tretim primarnim oddilu, protoze jsem testoval
problemy pri instalaci Win po Linuxu, ale domnivam se, ze minimalne
primarni diskovy oddil budou vyzadovat.
Velmi by me zajimal vysledek takoveho rozdeleni disku, resp. zda to bude
chodit.
A pokud byste chtel, tak s vyberem linuxove distribuce Vam rad poradim:-))

--
S pozdravem,
Petr Kania