remote restart sshd

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červen 7 20:13:17 CEST 2001

== 07/06/01 15:23  b.linda na sh.cvut.cz ==
| Hoj lidi,
|
| trapi mne jeden problem, po rekompilaci ssh nejsem schopen remotne pusit
| sshd.
|
| neco jako
|
| killall -9 sshd;make install;sshd

Pri upgradu ani nemusite ukoncovat existujici spojeni,
restartujete sshd a nova spojeni uz budou obsluhovana novym
sshd, stara zustanou.

| nefunguje
|
| Nekdy dokonce i sshd pusti, ale netstat -l neukaze na portu 22 nic a ja se
| nemuzu lognout. Pokazde behat k servru se mi nechce. jak to resite vy?

Mne staci dat rpm -Uvh ... a /etc/init.d/sshd restart, ale doporucoval
bych pred tim restartem jeste zkusit spustit sshd -p nejake_cislo
jen tak pro jistotu. Jednou se mi stalo, ze to sshcko po rebootu
nefungovalo s password autentizaci a zachranilo me jen to, ze jsem
kdesi v zalohach vyhrabal RSA klic, ktery jsem uz davno nepouzival,
ale zapomnel jsem jeho verejny protejsek v authorized_keys.
(jeste mezitim jsem si musel vzpomenout na asi rok stare heslo,
... vyslo to asi na 20ty pokus)

s pozdravem
  Mira Tempír, student at fi.muni.cz
   <xtempir at informatics.muni.cz>