remote restart sshd

Pavel Urban pavel.urban na hq.iol.cz
Čtvrtek Červen 7 19:45:56 CEST 2001

Ja to na redhatu delam tak, ze to zkompiluju, nainstaluju, dam
/etc/rc.d/init.d/sshd restart, zkontroluju jestli to nabehlo, a pak se
teprve odpojim. Tenhle postup ma tu hezkou vlastnost, ze ti neustreli
tvoji vlastni konexi, takze muzes jeste ledaccos zachranit. Hur se dela
instalace noveho kernelu...

b.linda na sh.cvut.cz wrote:

> Hoj lidi,
>
> trapi mne jeden problem, po rekompilaci ssh nejsem schopen remotne pusit
> sshd.
>
> neco jako
>
> killall -9 sshd;make install;sshd
>
> nefunguje
>
> Nekdy dokonce i sshd pusti, ale netstat -l neukaze na portu 22 nic a ja se
> nemuzu lognout. Pokazde behat k servru se mi nechce. jak to resite vy?

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/