Jak se pripojit na DB

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Čtvrtek Červen 7 22:31:30 CEST 2001

Dobry den ;-)

> P©> Kup si knihu od Jiří Kosek - PHP tvorba interaktivních internetových
> P©> aplikací - podrobný průvodce. Vydala GRADA.
> Nejsem tak movitej ale maj ji v Knihovne (mzk).
> Bohuzel jsem 17 v poradi kdo ji chce. Takze se ke
> mne dostane az nekdy v pristim zivote.
>
> P©> Je tam popsán PHP3 + něco kolem databází a jazyka SQL.
> P©> Mě do začátků dost pomohla.
>
> jo vim ze je to dobry doporucuje ji kazdy

Ano, tiez dakujem J. Koskovi za jeho dielo a vrele odporucam
docasne ziskavat "docasne" informacie z jeho stranky
www.kosek.cz . Je tam okrem ineho zaujimaveho aj
navod na vytvorenie jednoduchej databazy pracujucej
s rozhranim v PHP.

Vela stastia.

Vlado
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskoho 19, Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: +421/849/5526153, fax: +421/849/5621454

Daląí informace o konferenci Linux