Jak se pripojit na DB

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Červen 8 19:22:20 CEST 2001

On Thu, 7 Jun 2001, linux.cz confera wrote:

> Dobrý den,

> co to znamena ze to ma mit povolene v ceste

váš PC <-----> PC1 <----> PC2 <------> PC3 s databází
Pokud nepropustí nějaké PC1,2 data z jednoho rozhraní na druhé tak se
na PC3 nedostaneš, taktéž PC3 musí mít povoleno pripojení se k databázi od
PC atd... dále příslušný uživatel, heslo atd.....
Každý nemůže vlézt kamkoliv se mu zachce.
Já svoje dveře zamykám pro cizí lidi - to stejné pro PC.

> to snad jenom pripade ze bych se chtel na to pripojovat v PHP ???

Snad chceš ne? Psals o databázi a PHP.

> Nejsem tak movitej ale maj ji v Knihovne (mzk).
> Bohuzel jsem 17 v poradi kdo ji chce. Takze se ke
> mne dostane az nekdy v pristim zivote.

Mě přišla na 390,- Kč a to se mi zdá na to co tam je přijatelná cena,
jinak návody a manuály máš taky na HD svého PC.

|            Ostrava                     |
|    e-mail soban na centrum.cz             |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne