glibc 2.2 vs glibc 2.1

Čtvrtek Červen 7 23:13:22 CEST 2001

On Thu, 7 Jun 2001, Michal Illich wrote:

> 	nainstaloval jsem RH7.1CZ, ten ma glibc ve verzi 2.2.2, ale ja
> potrebuji kompilovat programy (v c) pro jiny stroj, ktery ma glibc
> 2.1.2. Kdyz program zkompilovany na prvnim pustim na druhem, nahlasi, ze
> chce minimalne 2.1.3 (netusim, jak prisel k tomuto cislu).

Nejspis z toho duvodu, ze symboly pouzivane inkriminovanym programem, jsou
ve 2.2 binarne kompatibilni s 2.1.3, a proto maji verzi GLIBC_2.1.3.
Viz objdump --dynamic-syms /lib/libc.so.6

> 	Co s tim?

Musite pri kompilovani (kvuli headerum) a linkovani podstrcit starsi
glibc. To uz se tady resilo.

Alternativne prepiste program tak, aby pouzival pouze symboly s verzi
<= GLIBC_2.1.2. Nebo vyslednou binarku zkusite rucne oeditovat a pak se
budete hodne modlit, aby to fungovalo. ;)