glibc 2.2 vs glibc 2.1

Michal Illich illich na empyreum.cz
Neděle Červen 10 00:31:51 CEST 2001

> Nejspis z toho duvodu, ze symboly pouzivane inkriminovanym programem, jsou
> ve 2.2 binarne kompatibilni s 2.1.3, a proto maji verzi GLIBC_2.1.3.
> Viz objdump --dynamic-syms /lib/libc.so.6

	Ony programy byly do te doby compilovany pod 2.1.2 naprosto v pohode -
tedy v nich samotnych neni nic noveho ci neobvykleho (2.1.3 vyzaduje i
"Hallo World"). Prave proto nevim, proc by byla potreba vyssi verze.

> <= GLIBC_2.1.2. Nebo vyslednou binarku zkusite rucne oeditovat a pak se
> budete hodne modlit, aby to fungovalo. ;)

	Tohle reseni by se mi libilo :) - proste nekde uvnitr zmenit 3ku na
2ku, udelal bych si na to script a byl bych spokojeny (ale to je spis
utopie)