Jaky ISDN modem pro FAX ?

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Červen 8 00:15:56 CEST 2001

On Thu, 7 Jun 2001, Petr Zapadlo wrote:

> No pokud je mi znamo tak ISDN adaptery podpuruji pouze G4 fax tj spojite se
> pouze na jine ISDN G4 zarizeni.
> Pokud jsem potreboval dobrou linku, tak jsem to resil tak ze pres T/A jsem
> pripojil na isdn bezny analogovy modem s podporou FaxClass 2 nebo 2.0 a pres
> ten faxoval s perfektni spolehlivosti.

ISDN adaptery v podstate umi i klasicky G3 fax. Otazka je, jestli jej umi
i pod Linuxem a tady se da rict jedine, karty od AWM v zasade ano.

Tazatel se ale ptal na spolehlive faxovani. Predpokladam tedy, ze asi ma
kartu ktera ma umet faxovat a ona nefaxuje. Tady je jedina odpoved, pouzit
hodne silny stroj, ktery nebude v obe faxovani vubec sahat na IDE disky,
LPT porty a podobne. A nebo aktivni kartu, ktera stoji od 30000 Kc.
Pasivni karty totiz pocitaji prubeh signalu, ktery se nasledne cpe do
linky softwareove a kdyz zustane jadro nekde viset, tak proste data bud
nejsou vcas spocitana nebo nejsou vcas zapsana do A/D prevodniku v karte a
spojeni se rozpadne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Marketing:
 My spotrebitele nezneuzivame. Delame jenom to, ze je podrzime
 dokud je nezneuziji prodavaci.