Jaky ISDN modem pro FAX ?

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pátek Červen 8 07:32:06 CEST 2001

On pá  8. červen 2001 00:15, you wrote:

> ISDN adaptery v podstate umi i klasicky G3 fax. Otazka je, jestli jej umi
> i pod Linuxem a tady se da rict jedine, karty od AWM v zasade ano.

Ano to vim,  pak z toho ale delame nejhorsi mozny "winmodem" ktery neni moc
spolehlivy.

> Tazatel se ale ptal na spolehlive faxovani. Predpokladam tedy, ze asi ma
> kartu ktera ma umet faxovat a ona nefaxuje. Tady je jedina odpoved, pouzit
> hodne silny stroj, ktery nebude v obe faxovani vubec sahat na IDE disky,
> LPT porty a podobne. A nebo aktivni kartu, ktera stoji od 30000 Kc.
> Pasivni karty totiz pocitaji prubeh signalu, ktery se nasledne cpe do
> linky softwareove a kdyz zustane jadro nekde viset, tak proste data bud
> nejsou vcas spocitana nebo nejsou vcas zapsana do A/D prevodniku v karte a
> spojeni se rozpadne.

Ostatne to je taky duvod proc se nelze spojovat z analogoveho modemu na isdn.
Museli bychom totiz z procesoru udelat vykonne DSP a na to zatim vykon
procesoru nestaci :-(

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo