glibc 2.2 vs glibc 2.1

Pátek Červen 8 03:59:53 CEST 2001

On Thu, 7 Jun 2001, Michal Illich wrote:

> nainstaloval jsem RH7.1CZ, ten ma glibc ve verzi 2.2.2, ale ja
> potrebuji kompilovat programy (v c) pro jiny stroj, ktery ma glibc
> 2.1.2. Kdyz program zkompilovany na prvnim pustim na druhem, nahlasi,
> ze chce minimalne 2.1.3 (netusim, jak prisel k tomuto cislu).

a) budete kompilovat na stroji, kde budete mit presne stejne knihovny
b) udelate si specialni subdistribuci do stavajiciho systemu
   (nainstalujete vsechny potrebne baliky s --root <dir> a pri kompilaci
   budete delat chroot do adresare <dir>
c) prelozite si svoje vlastn compat-* balicky s verzi 2.1.2
   (pouzijete k tomu SRC balicky pro 2.1.3 a vymenite uvnit zdrojove
   tarbally)

--
                        Milan Kerslager