BFU: linuxova sit

Petr Horacek horacek na sosvyskov.cz
Pátek Červen 8 07:07:59 CEST 2001

DD
doposud mam zkusenosti s linuxem jako pracovni stanici v NT siti nebo jako
solo PC (RH, root + 1-2 uzivatele). Chtel bych zbudovat lokalni linuxovou
sit. Ma predstava je server + nekolik klientu. Nevim ale, jak zaridit, aby
se mi uzivatel vzdy overoval proti serveru (tzn. na stanicich pouze zalozeny
user root pro spravu, zbytek centralne na serveru). Jde taky nejak zaridit,
aby se do /mnt/user namountoval prislusny adresar ze serveru?
Musim k tomuto mit nainstalovany nejaky specialni balik? Nebo je ma
predstava uplne mimo misu?
Staci mi i odkaz na nejaky clanek a podobne (zatim jsem vzdycky nasel sit
linux-server + win-klienti = samba).
Dekuji za cokoliv
Petr