BFU: linuxova sit

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Pátek Červen 8 08:43:00 CEST 2001

Petr Horacek wrote:

> doposud mam zkusenosti s linuxem jako pracovni stanici v NT siti nebo jako
> solo PC (RH, root + 1-2 uzivatele). Chtel bych zbudovat lokalni linuxovou
> sit. Ma predstava je server + nekolik klientu. Nevim ale, jak zaridit, aby
> se mi uzivatel vzdy overoval proti serveru (tzn. na stanicich pouze zalozeny
> user root pro spravu, zbytek centralne na serveru). Jde taky nejak zaridit,
> aby se do /mnt/user namountoval prislusny adresar ze serveru?
> Musim k tomuto mit nainstalovany nejaky specialni balik? Nebo je ma
> predstava uplne mimo misu?

Nejspis vas uspokoji NFS + NIS.

BTW, rad bych stvoril neco podobneho. Ovsem jeste s centralni spravou
aplikaci. Bude to asi nekolik PC s totoznym HW + server. Zjednodusene
receno bych chtel, aby po nainstalovani aplikace na jedne stanici, se tato
aplikace "objevila" vsude. V menu vsech KDE a podobne. Napadlo mne
sdileni nekterych adresaru pres NFS (/usr, /opt, ...). Ale nevim presne,
u kterych si to mohu dovolit a u kterych ne. Ma  nekdo neco takoveho?
Stanice se budou bootovat z lokalniho disku.

                     Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/