Linux s j. 2.4.0 + SO 5.2 a KDE 2.1 nahrada za Win2000 s Office2000

Petr Bravenec Petr.Bravenec na ddmnj.applet.cz
Pátek Červen 8 08:07:29 CEST 2001

Dan Ohnesorg wrote:

>To sice lze, ale stejne snadno to lze udelat tak, ze zridite public
>foldery na imap serveru. Nabizi se tu tri moznosti #shared, #public a
>#news namespace, ktery bude nejlepsi asi vykoumate v dokumentaci.

Tohle je věc, která mě zajímá a kterou jsem v dokumentaci nenašel, ani
ve zdrojácích.
Nevím přesně, co to byl za soft (mám to doma), ale je to ten balík,
který je potřeba pro
podporu IMAP v PHP - pamatuji se jméno "c-client". Hledal jsem i v
některých RFC,
ale ani tam jsem nenašel vodítko, jak vytvořit nějaké sdílené složky na
imap serveru.
Ví tady někdo, jak na to? Stačilo by možná jen mírně nakopnout...

Díky
Petr Bravenec