RAM

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pátek Červen 8 08:47:29 CEST 2001

> rada bych se zeptala jak to je s RAM v linuxu. Pouzivam Mandrake 8 a KDE
> a okamzite po nalogovani mi to zabere cca 125 MB a pokud neco otevru

z linuxom to nema nic spolocne to KDE

> (napr. Galeon) tak to rychle naskace na 200MB

teraz to musi natahat este aj GNOME veci

> a tak to potracuje ze  velmi casto presahuje 350 MB (staci KMail a
> Konqueror). V pripade ze vsechny aplikace uzavru, stejne to neklesne pod
> 150 MB.

A ako zistujes kolko co zerie?

> Mam neco spatne nebo to je normalni? (v tom pripade to je tedy docela
> zahul)

ano je to normalne pre danu APLYKACIU to jest pre KDE. o KDE sa
vseobecne vie ze je to zrac pamete a podla mojich skusenosti aj GNOME sa
rozhodlo ze pojde timto smerom ale zatial sa mu to moc nedari stale je
rychlejsie a zerie menej ako KDE :)

--
Boh nechce aby sme sa k nemu modlili!
Chce aby sa zanas nemusel hambit.