RAM

Tomáš Knaifl knaifl na iinfo.cz
Pátek Červen 8 11:02:48 CEST 2001

> z linuxom to nema nic spolocne to KDE

> teraz to musi natahat este aj GNOME veci

ta cisla mohou byt ponekud zarazejici.. protoze ono se IMHO nejedna o to,ze by galeon zabrat 200 MB pameti, ale proto, ze je tam vice procesu (4-5) s tim, ze ale cely galeon zabere 40MB RAM (pamet je sdilena mezi procesy) ale ps nedokaze rozlisit, ze ta pamet je sdilena mezi nimi, takze je tim "zmateny" a haze to jako 5*40MB (coz je onech 200MB).. to same u kde, nautilu, a spousty jinych vecich.. mozna se mylim, ale kdysi tady kdosi presne totez vysvetloval na XMMS.. ktery je take ve vystupu prikazu PS videt 4x-5x a zdanlive zabere 4x5 MB ram i kdyz ve skutecnosti zabira stale tech pet mega pameti a deli se o ne ty procesy...

--
  ( \                           Tomas Knaifl, Internet Info s.r.o.
   \ \                          tomas na knaifl.cz