odpočet na pozadí

Pavel Studnička pavel.studnicka na ateso03.cz
Pátek Červen 8 08:57:37 CEST 2001

Ahoj všem,

chtěl bych se zeptat (jsem začátečník), potřeboval bych poradit s jednoduchým scriptíkem, který by po spuštění prováděl odpočet př. 600 sec. na pozadí a pak by provedl př. logout . Jde mi o to, že mám uživatele, jimž se po loginu spustí .profile který volá script - jednoduché textové menu s možností dalších voleb. Jde mi o to že uživatelé mají toto menu spuštěné někdy i celý den a zbytečně blokují ostatní. Chtěl bych je proto nějak efektně po nastavené době jejich nečinnosti automaticky odhlásit. Neřešil někdo něco podobného ? Př. jak to udělat nejefektněji a nejjednodušeji.. Budu vděčen za jakékoliv nakopnutí správným směrem.

Předem děkuji všem.

PavelS.