nenezrana mozilla

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Červen 8 08:52:34 CEST 2001

On Thu, 7 Jun 2001 21:08:04 +0000 (UTC), Pavel Kankovsky wrote:

: (Zajimavost: kdyby se to povedlo, tak by dokonce mohlo i byt nakonec
: vyhodnejsi vyrabet knihovny v non-PIC tvaru, protoze PIC prece jen
: trochu zdrzuje.)

Ostatne presne tak to Microsoft robi. Adresa kam sa to namapuje
je volna => netreba robit nic a systemove kniznice su zlinkovane
tak, aby sa navzajom nebili. Dojem mierne kazi fakt, ze ked
nahodou adresa volna nie je, je po zdielani celej kniznice
a nie len par stranok :-(

Rozhodne je to zaujimava tema a je dost mozne, ze velka cast startup
performance ma s linkerom do cinenia. Aj ked moj programatorsky
instinkt hovori, ze desiatky sekund na 500 MHz masine asi nebude
len linker - C++ kodu som napisal dost, v aktualnom projekte mame
kod tiez rozdeleny do znacneho poctu kniznic a je to plne akceptovatelne.
Pokial sa to pri projekte velkosti KDE (resp. jeho casti potrebnych
pre nabehnutie desktopu) tak zmrvi, musel by to byt tazky bug typu
O(n^3) algoritmov a ze by nan doteraz nikto neprisiel...

Stano