nenezrana mozilla

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pátek Červen 8 16:01:35 CEST 2001

Stanislav Meduna wrote:

> On Thu, 7 Jun 2001 21:08:04 +0000 (UTC), Pavel Kankovsky wrote:
>
> : (Zajimavost: kdyby se to povedlo, tak by dokonce mohlo i byt nakonec
> : vyhodnejsi vyrabet knihovny v non-PIC tvaru, protoze PIC prece jen
> : trochu zdrzuje.)

 Kdyby jenom to, ono to i zere pamet ( resp. je ji tam dost nesdilene ).

> [...]
> a nie len par stranok :-(
>
> Rozhodne je to zaujimava tema a je dost mozne, ze velka cast startup
> performance ma s linkerom do cinenia. Aj ked moj programatorsky
> instinkt hovori, ze desiatky sekund na 500 MHz masine asi nebude
> len linker - C++ kodu som napisal dost, v aktualnom projekte mame
> kod tiez rozdeleny do znacneho poctu kniznic a je to plne akceptovatelne.
> Pokial sa to pri projekte velkosti KDE (resp. jeho casti potrebnych
> pre nabehnutie desktopu) tak zmrvi, musel by to byt tazky bug typu
> O(n^3) algoritmov a ze by nan doteraz nikto neprisiel...

 Nerekl jsem, ze gcc a linker muzou za vsechno, jen na tom maji svuj podil.
Nektere veci v kdelibs by si taky zaslouzily optimalizaci.
 A navic je trochu rozdil mezi tim, co vsechno se deje pri startu KDE, a
mezi tim, co se deje treba pri startu BlackBoxu nebo WindowMakera.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli