VIM a ceska klavesnice

Miloš Liška xliska na informatics.muni.cz
Pátek Červen 8 11:39:55 CEST 2001

On Fri, 8 Jun 2001, Petr Kolar wrote:

> [...]
> ze oni pouzivaji ceskou klavesnici qwerty (tj. ceskou, ale se Z a Y jako
> na anglicke), pripadne ji prepinaji s anglickou, takze jim rozlozeni
> programatorske klavesnice muze byt ukradene!
>
> Kdyz k tomu doplnim, ze na takove klavesnici se musi psat !@#$%^&*()
> trojhmatem (Shift+AltGr+klavesa), zatimco na programatorske klavesnici
> pro DOS nekdy z druhe poloviny 80. let podle Kamenickych na vsechno staci
> nejvyse dvojhmaty (a jeste si clovek muze vybrat, jestli bude psat cislice
> na numericke klavesnici nebo pres AltGr), tak nad tim zustava rozum stat...

Tak s těmi dvojhmaty to platí pořád. České znaky píšu přes AltGr+klávesa.
Rozložení klávesnice je czsk(us_cz_prog) a číslice na numerické
klávesnici taky nejsou problém.
Systém: Mandrake 8.0, XFree86 4.0.99.3, vim 6.0z ALPHA

S pozdravem

    __  _        		   Miloš Liška
   |_  / \ \/	  mail: xliska na informatics.muni.cz  ICQ: 101055780