Mandrake - rc.config

Pátek Červen 8 13:01:30 CEST 2001

On 8 Jun 2001, Pavel Janík wrote:

>    From: Pavel na janik.cz (Pavel Janík)
>    Date: 07 Jun 2001 09:51:30 +0200
>
>    >    From: Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz>
>    >    Date: Wed, 6 Jun 2001 23:53:13 +0200 (CEST)
>    >
>    >   > je PAM (centralni autentizacni system). Ve Slackware a v SuSE vsak neni.
>    >
>    > V SuSE není co? PAM?
>
> Tak odpovíš do konference, že SuSE nemá PAM nebo odpovíš do konference
> s omluvou, že jsi se spletl?

Omlouvám se Pavlovi Janíkovi a celé SuSE, že jsem zaměnil libproc a PAM
(asi jsem z nějakého důvodu nedokončil při psaní myšlenku a výsledkem bylo
zkreslující tvrzení). PAM byl zaveden v SuSE Linuxu někdy v roce 1999 ve
verzi 6.2 nebo 6.3 (nelze blíže zjistit, protože verze 6.2 není v jejich
archívu).

Zejména se Pavlovi omlouvám také za to, že jsem si téměř celý den nevšiml,
že jsem *měl* odpovědět. Pravděpodobně jsem byl zaneprázdněn a nenašel
jsem si dostatek času, abych konferenci pečlivěji četl, což byl v tomto
případě extrémně tězký zločin.

Omlouvám se i za to, že jsem se i jen mohl domnívat, že stačí, když mě
někdo opraví.

Pokud Pavel (nebo SuSE) neuzná tuto moji omluvu jako dostatečnou, jsem
připraven dát si text omluvy do své automatické signatury.

Stačí, ó velký?

--
                        Milan Kerslager