Mandrake - rc.config

Richard Jelinek rj na suse.cz
Pátek Červen 8 17:25:37 CEST 2001

Milan Kerslager wrote:
> Zejména se Pavlovi omlouvám také za to, 3/4e jsem si témio celý den nevšiml,
> 3/4e jsem *mil* odpovidit. Pravdipodobni jsem byl zaneprázdnin a nenašel
> jsem si dostatek easu, abych konferenci peeliviji eetl, co3/4 byl v tomto
> poípadi extrémni tizký zloein.

Ani ne. Pokud jste byl zaneprazdnen mimoradne vasi skutecnou cinosti,
alespon se pan Franek nezblazni.

> Pokud Pavel (nebo SuSE) neuzná tuto moji omluvu jako dostateenou, jsem
> poipraven dát si text omluvy do své automatické signatury.
>
> Staeí, ó velký?

Pro tentokrat snad ano - o objektivni.

Tak. Opet sme si udelali ohynek. Ma nekdo olej nebo benzin? Aby nam
nebyla zima...

Dlouhy BTW: Nepovazuju rc.config za "hovadinu". Roztrouseni konfiguraku
po celym etc povazuju za hovadinu. Ale to je pouze muj subjektivni
nazor.
Samozrejme existuji pro a contra argumenty.

Ale bohuzel to vsechno je absolutne nepodstatne. Situace je totiz
takova,
ze behem toho co zde (a jinde) linuxove fanousci (vcetne mne) zelotsky
argumentuji zda-li ta nebo ona distribuce, komercni (a tim padem masovy)
nasazeni Linuxu v CR vazne mimo jine na tom, ze:

* nikdo z Linuxoveho lagru nema tak marketingovou silu jako MS
* neexistuji poradne uzivatelske aplikace resp. ne dostatecne
* je nedostatek informaci o linuxu u obchodniku s IT sfery
* vladnou famy mezi linuxovym obyvatelstvem
  (dnes jsem verifikoval famu jak je snadne a perfektni rozchodit
   software602 pod wine...)

Samozrejme chapu, ze ne kazdeho zde zajima zda-li Linux na IT-trhu
bude uspesnej nebo ne.

--
S pozdravem,

	Dipl.-Inf. Richard Jelinek

SuSE CR, s.r.o.                                 e-mail: rj na suse.cz
Drahobejlova 27                                 tel: +420 2 8309 5373
190 00 Praha 9                                  fax: +420 2 8309 5374
Ceska republika                                 http://www.suse.cz